Tapahtumahaku

Maanantaisin kello 11-12
3.2.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta
Maanantaisin kello 11-12
10.2.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta
Maanantaisin kello 11-12
17.2.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta
Maanantaisin kello 11-12
24.2.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta
Maanantaisin kello 11-12
2.3.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta
Maanantaisin kello 11-12
9.3.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta
Maanantaisin kello 11-12
16.3.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta
Maanantaisin kello 11-12
23.3.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta
Maanantaisin kello 11-12
30.3.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta
Maanantaisin kello 11-12
6.4.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta
Maanantaisin kello 11-12
13.4.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta
Maanantaisin kello 11-12
20.4.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta
Maanantaisin kello 11-12
27.4.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta
Maanantaisin kello 11-12
4.5.2020 11.0012.00

Ryhti-tunnilla harjoitetaan etenkin vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia sekä syviä lihaksia, jotka tukevat rankaa.

Tapahtumat, Liikunta ja urheilu, Harrastukset, Liikunta ja ulkoilu, Kehonhuolto, Kuntoliikunta